אודותינו

נעים להכיר!
נעים מאוד, אני עדי ממוקה- אתם יכולים לקרוא לי ג’ויה.
את חברת ג’ויה הקמתי אחרי מסע מרתק שעברתי והייעוד של החברה שלנו היא לפתח וללמד כלים פרקטיים שמייצרים תוצאות עבור עסקים וארגונים.
האני מאמין שמנחה אותנו הוא גיוון ושפע. אנשים, עסקים וחברות יכולים להיות מגוונים, לעסוק במספר תחומים משולבים, שיחד יוצרים דבר חדש, ערך מוסף אמיתי. אנחנו מאמינים שעם הכלים הנכונים והליווי המתאים, כל אדם יכול לממש את חלומותיו, האישיים והעסקיים.

את תחילת הדרך שלי בעולם הנחיית הקבוצות עשיתי כשעוד לא היה מקצוע כזה הנחיית קבוצות.
התחלתי כמדריכה צעירה בקייטנות קיץ של הסוכנות היהודית והחברה למתנ”סים ועם השנים ניהלתי מדריכים בסוכנות, ליוויתי משלחות בארץ ובחו”ל- הם בעצם היו הראשונים שנתנו לי את ההזדמנות לעסוק במה שאני אוהבת.
משם הגעתי לבזק בינלאומי, שם מצאתי בית חם. התחלתי מהשטח וצברתי ניסיון עצום בעולם המכירות והשירות. משם התקדמתי במוקדים לכיוון הניהולי ומשם למשאבי אנוש- למחלקת הדרכה. בשנים האחרונות שלי שם, הייתי מנהלת הדרכה באגף העסקי, הדרכתי וייעצתי, עבדתי עם נציגים, מנהלי לקוח ועד המנהלים הבכירים באגף. זה היה הבית שלי במשך 9 שנים ונהניתי מכל רגע, למדתי המון, עד שהגיע היום שהחלטתי לקחת את כל הידע והניסיון שאספתי ולהשקיע אותם בחברה משלי.
מה למדתי?
אני מאמינה שציונים הם רק מספרים ויש דברים חשובים יותר מציונים ולימודים אקדמאיים.
את עיקר הידע שלי צברתי בשטח, ואני משתדלת מאוד להנגיש את האקדמיה לשטח וגם להיפך, זה אתגר לא פשוט אבל אפשרי.
• תואר ראשון BA בתקשורת- שיווק ופרסום מטעם מכללת ספיר.
• הסמכה באימון אישי, ניהולי ועסקי מטעם איק”א, האיגוד הישראלי לקואוצ’ינג.
• לימודי תואר שני בייעוץ ארגוני ומשאבי אנוש- עדיין בשיאם.
לאורך השנים עברתי לא מעט קורס ניהול מכירות, שירות, פיתוח מנהלי הדרכה ועוד.
אך בסופו של דבר, את הניסיון והלימוד הכי טוב מקבלים דרך הרגלים, דרך עשייה יומיומית.

 

אני הכי טובה באנשים, נקודה. וכך גם המנחים, המפתחים והאנשים שעובדים איתי בג’ויה.
להביא את הידע מהארגונים הגדולים בהם צמחנו ובהם אנחנו פועלים, לעולם העסקים הקטנים.
לחבר בין השטח לבין האקדמיה ובין האקדמיה לשטח- להביא את המחקרים והמודלים הכי מעודכנים לאנשים שעוסקים בעבודה היומיומית בניהול עסקי, במכירות, בשירות.
ללמד מה שאוהבים לכנות מיומנויות רכות, כמו ניהול, שירות, מכירות, שימור, תקשורת בין אנשים. היום העולם העסקי מבין שהמיומנויות הרכות האלה, כבר לא כל כך רכות, הן יודעות לייצר כסף.
ללמד את הכלים בצורה שעסקים וארגונים ממשיכים להטמיע אותם, הרבה אחרי שסיימנו איתם את תהליך הייעוץ והאימון. אנחנו מאמינים שזה צריך להיות בידיים שלך, שלנו, שלכם.

אנחנו חיים את מה שאנחנו מלמדים, אנחנו מאמינים ב-WALT THE TALK. אנשים צריכים לחיות את החיים במלואם, להגשים חלומות, להיות האני הכי טוב שלהם. לא מדובר בסיסמאות, פשוט בדרך חיים.
אתם מוזמנים להרים טלפון או להשאיר לנו פרטים וכך נוכל לצאת ביחד למסע משותף.
עדי ממוקה- מנכ”ל ג’ויה ומנחת קבוצות בכירה

אז מאיפה הכל התחיל?
את תחילת הדרך שלי בעולם הנחיית הקבוצות עשיתי כשעוד לא היה מקצוע
כזה הנחיית קבוצות. התחלתי כמדריכה צעירה בקייטנות קיץ של הסוכנות היהודית והחברה למתנ”סים ועם השנים ניהלתי מדריכים בסוכנות, ליוויתי משלחות בארץ ובחו”ל- הם בעצם היו הראשונים שנתנו לי את ההזדמנות לעסוק במה שאני אוהבת. משם הגעתי לבזק בינלאומי, שם מצאתי בית חם. התחלתי מהשטח וצברתי ניסיון עצום בעולם המכירות והשירות. משם התקדמתי במוקדים לכיוון הניהולי ומשם למשאבי אנוש- למחלקת הדרכה. בשנים האחרונות שלי שם, הייתי מנהלת הדרכה באגף העסקי, הדרכתי וייעצתי, עבדתי
עם נציגים, מנהלי לקוח ועד המנהלים הבכירים באגף. זה היה הבית שלי
במשך 9 שנים ונהניתי מכל רגע, למדתי המון, עד שהגיע היום שהחלטתי לקחת את כל הידע והניסיון שאספתי ולהשקיע אותם בחברה משלי.

מה למדתי?
אני מאמינה שציונים הם רק מספרים ויש דברים חשובים יותר מציונים ולימודים אקדמאיים. את עיקר הידע שלי צברתי בשטח, ואני משתדלת מאוד להנגיש את האקדמיה לשטח וגם להיפך, זה אתגר לא פשוט אבל אפשרי.
• תואר ראשון BA בתקשורת- שיווק ופרסום מטעם מכללת ספיר.
• הסמכה באימון אישי, ניהולי ועסקי מטעם איק”א, האיגוד הישראלי
לקואוצ’ינג.
• לימודי תואר שני בייעוץ ארגוני ומשאבי אנוש מטעם מכללת ספיר. 

לאורך השנים עברתי לא מעט קורס ניהול מכירות, שירות, פיתוח מנהלי הדרכה ועוד. אך בסופו של דבר, את הניסיון והלימוד הכי טוב מקבלים דרך הרגלים, דרך עשייה יומיומית.

במה אנחנו הכי טובים?
אני הכי טובה באנשים, נקודה. וכך גם המנחים, המפתחים והאנשים שעובדים איתי בג’ויה. להביא את הידע מהארגונים הגדולים בהם צמחנו ובהם אנחנו פועלים, לעולם העסקים הקטנים.
לחבר בין השטח לבין האקדמיה ובין האקדמיה לשטח- להביא את המחקרים והמודלים הכי מעודכנים לאנשים שעוסקים בעבודה היומיומית בניהול עסקי,במכירות, בשירות. ללמד מה שאוהבים לכנות מיומנויות רכות, כמו ניהול, שירות, מכירות, שימור, תקשורת בין אנשים. היום העולם העסקי מבין שהמיומנויות הרכות האלה, כבר לא כל כך רכות, הן יודעות לייצר כסף. ללמד את הכלים בצורה שעסקים וארגונים ממשיכים להטמיע אותם, הרבה אחרי שסיימנו
איתם את תהליך הייעוץ והאימון. אנחנו מאמינים שזה צריך להיות בידיים שלך, שלנו, שלכם. אנחנו חיים את מה שאנחנו מלמדים, אנחנו מאמינים ב- WALT THE TALK . אנשים צריכים
לחיות את החיים במלואם, להגשים חלומות, להיות האני הכי טוב שלהם. לא מדובר בסיסמאות, פשוט בדרך חיים.
אתם מוזמנים להרים טלפון או להשאיר לנו פרטים וכך נוכל לצאת ביחד למסע משותף.
עדי ממוקה- מנכ”ל ג’ויה ומנחת קבוצות בכירה

לייקים
קוראים
סדנאות
עסקים

הצוות המקצועי של ג'ויה - אנשים שאוהבים אנשים

רוית ברק

רוית ברק

מנהלת המשרד של ג’ויה עוסקת בליווי ובניהול כלל האדמיניסטרציה של החברה ובניהול הלקוחות. כחלק מתפקידה בחברה אחראית על ניהול יומן, מענה טלפוני, גבייה וניהול שוטף של לקוחותינו.
בעלת הסמכה בניהול חשבונאות. במסגרת תפקידה מסייעת ואחראית על תחומי המשרד השונים.
בעלת ניסיון רב שנים בתחום האדמיניסטרציה.

רוית נשואה לאבי ואמא ל 3 בנות חובבת רכיבה על אופנים ומאמינה שאם אתה יכול לחלום על זה, אתה יכול לעשות את זה

יובל שפר

בעל תואר ראשון בתקשורת, בהתמחות במולטימדיה, סטודנט שנה שנייה לתואר שני בייעוץ ארגוני.
בעל ניסיון בתחום ההדרכה להכשרות ייעוץ ולחימה, שימש כראש תחום הדרכה ובקרה בחברה להכשרות ייעוץ ולחימה.
בעל ניסיון עשיר בהדרכה, חניכה של צוותי הדרכה במגזר האזרחי והציבורי.

יובל צופה מושבע מתוך עשייה חינוכית, חובב אומנות ואומנויות לחימה.

ורד ליסאק

יועצת ארגונית, עוסקת בהנחיית קבוצות והעברת סדנאות בנושאי השירות והמכירה. ורד החלה את דרכה המקצועית כאשת מכירות, ולאחר מכן התפתחה בעולם ההדרכה הארגונית. בעלת תואר ראשון (BA) מהאוניברסיטה הפתוחה בפסיכולוגיה וניהול, ותואר שני (MBA)מהקריה האקדמית אונו במנהל עסקים עם התמחות בייעוץ ארגוני.

ורד נשואה לסיון ואמא לתמר ואיתי, מאמינה “שהכל אישי״ גם המקצועי ומשם יש לצאת לדרך.

דניאל ניקולאס רויטמן

בעל תואר BA בניהול המשאב האנושי , סטודנט שנה שנייה לתואר MA בניהול ופיתוח המשאב האנושי וייעוץ ארגוני. בעל תעודת קואוצ’ינג מקצועי מטעם איק”א ומתמחה בתהליכי משאבי אנוש, אימון קריירה ואימון אישי. בעל ניסיון בניהול המשאב האנושי בארגון גלובאלי רב תרבותי, עולמות הגיוס, פיתוח צוותים והקריירה.

דניאל נולד בבואנוס איירס, ארגנטינה – חובב תרבות, שירה ומוזיקת עולם.