איך מגדילים הכנסות מנטוורקינג?

נטוורקינג, כשמו כן הוא הוא רשת עבודה. מדובר במפגשים של בעלי עסקים מתחומים שונים שנפגשים יחד במטרה לייצר שגרירים, במטרה לייצר עוד מעגל של אנשים שיכולו לשווק את העסק של כל אחד ואחד. הרי כולנו רוצים יותר לקוחות בסופו של דבר.

למפגשים מגיעים בעלי עסקים מתחומים שונים ולכל מי ששואל זה מה שיש ברוב המפגשים:
מינגליניג- או בשפת העם, להתערבב. זהו זמן שיש לכם להסתובב בין האנשים, להציג את עצמכם, לשמוע מי הגיע למפגש ולייצר קשרים לא פורמאליים. חשוב לוודא בשלב הזה שיש לכם מדבקה או תג שם שאומר מי אתם ומהו תחום העיסוק שלכם. כמובן לא לשכוח למלא את הבטן תוך כדי שיחה. תתרחקו משום, בצל ושאר חבריהם, כך יהיה יותר נעים לשוחח איתכם.

סבב 60 שניות- זהו הסבב המרכזי, בו כל אחד ממשתתפי המפגש מקבל שישים שניות (כן, דקה), להציג את העסק שלו. חשוב מאוד שתבואו ממוקדים, תציגו את השם שלכם, את שם העסק, סלוגן אם יש. חשוב מאוד שתציגו את הפרטים האלה גם בהתחלה וגם בסוף- כך שיזכרו אתכם. בשישים שניות (זה המון זמן), תציגו את הייחודיות שלכם, איזה לקוחות חדשים הייתם רוצים לקבל לעסק שלכם והכי חשוב- תנסו לחשוב מחוץ לקופסה. אחרי שניים, שלושה, עשרה אנשים… לאף אחד כבר אין כוח לשמוע אף אחד- תעירו אותם, תערבו אותם, תהפכו אותם להיות חלק.

הפסקה- חוץ מלעשות פיפי, לנשנש משהו, לעשן, זה הזמן כמעט הכי חשוב במפגש. זה הזמן שהכל עוד טרי בראש ואם סקרנתם מישהו, הוא ייגש אליכם, ירצה לקבוע אליכם פגישה. וגם אם אף אחד לא פנה אליכם, זה לא אומר כלום. זה הזמן שלכם לפנות לשניים שהכי סיקרנו אתכם, שאתם חושבים שאתם יכולים להיות שגרירים טובים שלהם, תפנו אליהם ותציעו להם פגישה של אחד על אחד, כך שתוכלו להכיר יותר לעומק.

חבר מרכזי- לרוב בכל קבוצות הנטוורקינג יש במה שניתנת לאחד מחברי הארגון והוא יכול לעשות עשר דקות על העסק שלו. אם התמזל מזלכם ותורכם ברשימה הגיע, אנא מכם, אל תבזבזו אותם על לספר על עצמכם, תנצלו את הזמן כדי לתת ערך למי ששומע אתכם. מספיק שכל אחד ייצא עם טיפ אחד מתחום המקצועיות שלכם, אתם את שלכם עשיתם. כנראה שהם יזכרו גם להיות שגרירים טובים שלכם.

סבב חוות דעת- זהו הסבב המסכם שבו מי שעשה אתכם עסקים או הפנה אליכם לקוחות יוכל לפרגן לכם במידה ונהנה מהשירות או מהמוצר שלכם. זהו הסבב הכי חשוב במפגש, כי כולנו בני אדם, אוהבים לקנות על סמך המלצות. אם המון אנשים יפרגנו לאדם אחד, המסקנה המתבקשת תהיה שהוא כנראה ממש טוב בתחומו. לכן, וודאו שאתם מפרגנים מכל הלב ושיש מי שיפרגן לכם. ובקשה אחת קטנה- אל תפרגנו אם לא באמת הייתם מרוצים מהשירות, אנשים סומכים עליכם ועל ההמלצה שלכם.

דבר אחרון- נא לא לברוח. מי שלא הפסיק לגשת אליכם עד כה, כנראה ייגש אליכם בסיום המפגש. אז תישארו עוד כמה דקות, תנו להם צ'אנס לעשות אתכם עסקים טובים.
הכי חשוב, כמו בכל דבר בעסק, אמונה, עשייה והתמדה. כמו בכל דבר, התוצאות לא מגיעות במפגש הראשון, תעשו, תתמידו עד שזה יעבוד ויהפוך להיות ערוץ שמכניס לעסק שלכם כסף.

0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרו לחנות
    שוברים את הראש איך לעשות יותר כסף?
    המדריך שמכיל עשרות רעיונות איך להגדיל הכנסות בעסק!
    אם בא לכם להגיע הכי רחוק שאפשר
    תשאירו לנו הודעה
    יכולים לתפוס אותי גם ב-
    Open chat