סדנת טיפול בהתנגדויות
הלוואי וכל שיחת מכירות הייתה יכולה להתחיל ולהסתיים ללא התנגדויות מצד הלקוח. אך כל מי שעוסק במכירות יודע שלא כך המצב. לקוחות מעלים לא מעט התנגדויות, בין אם אמיתיות ובין אם מזויפות. “יקר לי”, “אני אתייעץ עם אשתי”, “כולם אותו הדבר” ועוד.
מה שרוב אנשי המכירות לא יודעים, שהתנגדויות יכולות לקדם לנו את סגירת העסקה. הלקוח מתעניין לרוב כי הוא מתעניין במה שיש לנו להציע לו.
מה בסדנה:
• נלמד לזהות מהי ההתנגדות של הלקוח, האם היא אמיתית או מדומה וכיצד ההתנגדויות הפנימיות שלנו כאנשי מכירות משפיעות על הלקוח.
• טכניקות לטיפול בהתנגדויות והמעבר מהתנגדות להזדמנות ולסגירת העסקה.
• תרגול וסימולציות על התנגדויות פופולאריות בקרב הלקוחות.
בסדנאות שלנו שעוסקות בטיפול בהתנגדויות, אנו משלבים את הלמידה דרך ערכה ייחודית מסוגה בעולם, ערכה שנקראת “סוגר העסקאות” שנועדה להגדיל את אחוזי הסגירה, על ידי טיפול אפקטיבי בהתנגדויות הלקוח.