בניית מצגת עסקית
יש לך פרזנטציה עסקית, אתה לחוץ, נרגש, האם המילים יצאו לך כמו שרצית?
האם תפספס משהו חשוב? האם הם יתרשמו ממך כמו שאתה רוצה?
להכין מצגת עסקית יכולה להיות עבודה מאוד קלה, כשיודעים איך לעשות את זה נכון.
עם כל המחשבות האלה, הדבר האחרון שאתה צריך על הראש, זה הכנת מצגת עסקית.
והנה כמה טיפים לבניית מצגת עסקית נכונה:
1. המצגת אמורה ללוות אותך ולא להפך– לאנשים שבונים את המצגות של עצמם, יש נטייה לחשוב
שהם צריכים להתאים את עצמם למצגת, לתזמון שלה, לשקפים שבה והאמת היא שזה לא נכון.
המטרה במצגת עסקית טובה, היא שתלווה אותך, תזכיר לך מה אתה רוצה להגיד וששאר הפוקוס יופנה אליך.
2. מצגת ממותגת– מצגת אמורה להציג את העסק או את הארגון שלך כמקצועיים. היא צריכה להיות ממותגת,
להכיל את הלוגו שלך, את הפרטים ליצירת קשר איתך. כמו כן הצבעים שלה והפונט צריכים לדבר באותה
השפה שהעסק שלך מדבר בה.
3. יותר תמונות ופחות מלל– המלל כמו שכבר אמרנו, אמור לשרת אותך, להזכיר לך את הנקודות המרכזיות
שחשוב לך להגיד במהלך ההדרכה שלך. לכן חשוב להשתמש בכמה שיותר תמונות, באיכות גבוהה,
שיכניסו את הקהל של לאווירה הנכונה מצד אחד ומצד שני כמה שפחות מלל, כדי שהקהל לא יהיה עסוק
בלקרוא את מה שכתוב במצגת, במקום להקשיב לך.
4. מתודולוגיה, סדר וארגון– המצגת העסקית שלך אמורה להיות מוצגת בסדר הגיוני,
בין אם זה תיאום ציפיות ולאחר מכן מטרות, התוכן המקצועי, סיכום ועוד.
אנחנו רוצים שהמצגת תעזור לנו לעשות סדר ורצף בדברים ולכן היא צריכה להיות בנויה בצורה נכונה.
שהתמונות ימשכו את העין, שיהיה לה סדר הגיוני.
תן לנו לחסוך ממך את כאב הראש הזה.
אנחנו נבנה לך מצגת עסקית, משלב הרעיון ועד שלב הפרזנטציה.
מצגת שתלווה אותך ולא להיפך. מצגת שלא תגנוב ממך את הפוקוס.
מצגת שתעזור לך לעבור את הפרזנטציה כמו שחלמת ודמיינת.
אנחנו בג’ויה, נלווה אותך לאורך התהליך, מהרעיון הראשוני ועד בנייה של אותה המצגת.
יש לנו את הידע והכלים לפתח את הדברים עבורך, גם שתוכל להוביל את העסק שלך קדימה.
מסתבר שזה פשוט להכין מצגת עסקית מצוינת, רק צריך לדעת איך…
כשמכינים מצגות עסקיות, יש לא מעט דברים שצריך לקחת בחשבון.
את המצגות שלנו אנחנו בונים באמצעות פאוור פוינט ופרזי.
בג’ויה, אנחנו מפתחים הדרכה לבעלי עסקים וארגונים מהטובים בארץ.
דוגמה לכמה מהלקוחות היקרים שפיתחנו עבורם הדרכה:
קורס לצאת לאור, של הסופר הכי מוכשר בארץ, אילן הייטנר
פיתוח הדרכות ולומדות עבור בזק בינלאומי, חברת התקשורת שהיא יותר ממספר 1
בניית מגוון הדרכות וקורסים עבור חברת באלנס, חברת ייעוץ והדרכה מהטובות ביותר שקיימות
פיתוח מצגת עסקית לחברת נגב אנרגיה לטובת כנס מצוינות במשאבי אנוש. רק נגלה שהפרויקט של מנהלת מש”א, ענבל היקרה, זכה במקום השלישי.